3bier, 3bier.nl, kant noch wal een heel blij citruspersje by johnyquick • augustus 7, 2016 • 0 Comments een heeeeel blij citruspersje, maar ja daar sta je dan ook maar weer tussen zo’n ssuffe waterkoker en een blender Dit delen: Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Afdrukken (Opent in een nieuw venster) Print Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Delen op Reddit (Opent in een nieuw venster) Reddit Delen op Telegram (Opent in een nieuw venster) Telegram Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden...