3bier, 3bier.nl a must have voor de iphone lovers by johnyquick • juni 3, 2015 • 0 Comments Hoewel wij geen groot voorstander zijn van Apple zijn wij wel van mening dat als het dan toch moet dat je het dan in stijl moet doen. Dit delen: Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Afdrukken (Opent in een nieuw venster) Print Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Delen op Reddit (Opent in een nieuw venster) Reddit Delen op Telegram (Opent in een nieuw venster) Telegram Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden...